LinkedIn shkon më thellë në botën e podkasteve. Ai ka prezantuar rrjetin e podcast-it, i cili fillimisht do të ketë lidhje të brendshme nga ekipi i LinkedIn News, por do të shfaqen edhe figura të industrisë.

Çuditërisht, podcastet synojnë një audiencë profesionale. Ato fokusohen në fusha të tilla si të kuptuarit e teknologjisë, shëndetit mendor dhe shpjegimi i procesit të punësimit.

Reed Hoffman, bashkëthemelues dhe CEO i LinkedIn, do të bashkëpresë një podcast për sipërmarrjen personale të quajtur “The Start-Up of You”, i cili do të shfaqet premierë këtë pranverë.

Kompania thotë se LinkedIn Podcast Network është një pilot dhe bazohet në suksesin e Hello Monday, një podcast i prodhuar nga LinkedIn News në të cilin prezantuesi Jesse Hempel hyn në natyrën zhvillimore të biznesit.

Podcast-et sigurisht që do të kenë reklama, dhe partneri i parë është Verizon.

Kjo platformë podcaste lidhet me produkte të tjera të LinkedIn – të tilla si gazetat, ngjarjet e drejtpërdrejta, videot dhe postimet – me idenë që drejtuesit dhe audiencat do të jenë në gjendje të kenë biseda jashtë shfaqjeve.

Dëgjuesit do të jenë në gjendje të dëgjojnë podcaste direkt në LinkedIn nëse ndjekin hostet dhe abonohen në buletinet e tyre.

Podcast-et do të jenë gjithashtu të disponueshme në Apple Podcast, Spotify dhe platforma të tjera podcast.